czwartek, 14 czerwca 2012

Dzisiaj -14 CZERWCA

Karmię ,karmię karmię..

 co to oznacza wie każda mama ,która kiedyś karmiła .Mam 5 dzieci -naraz .I to nienasyconych dzieci .Chyba to jest 3synków i 2 córeczki ale to jeszcze nic pewnego bo nie oglądamy ich aż tak dokładnie .2 są szczególnie żarłoczne i przy cycku strasznie się rozpychają.Kajtek i Rolek wczoraj się coś za bardzo interesowali i nocowali w 2 pokoju .Teraz łażą po całym domu ,ale Emi mnie pilnuje to się czuję bezpieczna i nawet pozwoliłam jej pooglądać moje dzieci.Moje dzieciaki są śliczne 3 grafitowe z białymi skarpetkami i pyszczkami ,jedna bo to raczej na pewno dziewczynka to urocza tricolorka, i biało czarne maleństwo w śmieszne łatki na główce i czarnym ogonkiem z białą końcówką (to po mnie). Żaden maluch nie przypomina tatusia,może  odziedziczą po nim strasznie długie kudły ,ale lepiej nie bo są kłopotliwe.Oto trzy z moich maleństw.Dla mnie najpiękniejsze na świecie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz